مدیران جدید شبكه قرآن و معارف سیما منصوب شدند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز سه شنبه شبكه قرآن و معارف سیما، بر این اساس 'سعید سلطانی' به عنوان مدیر حج و زیارت شبكه قرآن منصوب شد و 'علیرضا لك' و 'احسان محسنی فرد' از این پس به ترتیب به عنوان مدیران جدید بخش 'چند رسانه ای' و 'واحد پیام نمای شبكه قرآن' فعالیت می‌كنند.

مدیر شبكه قرآن و معارف سیما در این نشست هفتگی شورای مدیران این شبكه ضمن معرفی مدیران جدید، سال 91 را سال تحول اساسی در ارتقای كیفیت برنامه های شبكه قرآن و معارف دانست.

حسن گروسی با بیان اینكه نظرسنجی ها نشان می دهد برنامه های تولید شده در واحد حج و زیارت از تاثیر گذارترین و پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی است، ابراز امیدورای كرد كه مخاطبان در دوره جدید فعالیت شبكه قرآن شاهد تولید برنامه های فاخر در موضوع حج و زیارت باشند.

وی ارتباط جدی و موثر با بعثه مقام معظم رهبری را در دستور كار حج و زیارت قرار داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده بزودی شاهد افتتاح دفاتر واحد حج و زیارت شبكه قرآن و معارف سیما در عتبات عالیات خواهیم بود.

در ادامه ضمن معرفی 'علیرضا لك' به عنوان مدیر چند رسانه ای شبكه، از وی خواست نسبت به تشكیل شورای سیاست گذاری سایت ها، نوآوری در عرصه فن آوری های جدید، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان، اطلاع رسانی مناسب و به موقع برنامه های شبكه، طرح معرفی سایت های معارفی و برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی مذهبی اهتمام داشته باشد.

مدیر شبكه قرآن و معارف سیما همچنین با معرفی 'احسان محسنی فرد' به عنوان مدیر جدید واحد پیام نمای شبكه اظهار داشت: با توجه به ورود تكنولوژیهای روز به عرصه رسانه، باید از این فرصت برای انتقال سریع مفاهیم دینی به مخاطب استفاده كرد.

به گفته گروسی، رفع موانع فنی در راه اندازی تلتكست شبكه قران و تشكیل شورای سیاست گذاری و تهیه و تولید محتوای فاخر از برنامه های كوتاه مدت این مدیریت خواهد بود.

وی در پایان از همه مدیران شبكه قرآن خواست در راه اعتلای شبكه و رسیدن به اهداف آن تمام توان خود را به كار گیرند.

فراهنگ 2025**!588





:: برچسب‌ها: گل , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: